Általános Szerződési Feltételek

A megfelelő fogyasztóvédelmi tájékoztatás fontos számunka, ezért a webáruház első használatakor kérem, olvassa át a webáruházunk üzletszabályzatát, az Általános Szerződési Feltételeket.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Vincze Zsuzsa egyéni vállalkozó „kisadózó” (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.crazyland.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.crazyland.hu weboldalon keresztül történik.

Szolgáltató Adatai:

  • Név: Vincze Zsuzsa egyéni vállalkozó „kisadózó”
  • Székhely és levelezési cím: 4027 Debrecen, Sinai Miklós u. 13. 4/18.
  • Telefonszáma: +36 20/469-9235
  • Email cím: info@crazyland.hu
  • Nyilvántartási száma: 50332892
  • Adószám: 67505375-1-29
  • Adatkezelés nyilvántartás száma: NAIH-98441/2016.
  • Bankszámlát vezető bank neve: OTP Bank Nyrt.
  • Bankszámlaszám: 11773384-25100121-00000000

Tartalom:
1. A webáruház használatával kapcsolatos tájékoztató
2. Fizetési módok
3. Szállítási feltételek
4. Árucsere,jótállás (garancia)
5. Elállás
6. Személyes adatok védelme
7. Hírlevél
8. Szerzői jogok

 

  1. A webáruház használatával kapcsolatos tájékoztató

1.1. A Szolgáltató webáruházában (www.crazyland.hu) csak regisztrálás, Ügyfélazonosító készítése után lehet megrendelést leadni, vásárolni. Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor Ügyfél a megrendelését online áruházunkon keresztül hozzánk eljuttatja.

1.2. A vásárolt áru jellemzőiről a Termékoldalról, (a konkrét árucikk egyedi információs oldaláról) lehet tájékozódni. A webáruházban közzétett árak bruttó árak, melyek ÁFÁ-t nem tartalmaznak. Az esetleges elírásokból vagy a webáruház technikai hibáiból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

1.3 Ügyfél megrendelése csak akkor lép életbe, ha a Szolgáltatótól az online megrendeléséről automata visszaigazoló e-mailt kap az Ügyfél által beregisztrált e-mail címre. Amennyiben Ügyfél nem kapott ilyen e-mailt akkor valószínűleg nem fejezte be a rendelést, vagy valamilyen technikai hiba történt.

  1. Fizetés módok

2.1. A Szolgáltató 2 fizetési módot ajánl fel a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésére:

2.1.1. Fizetés házhozszállítás esetén a megbízott futárnak készpénzben.

2.1.2. – Fizetés “Előreutalással”: Előreutalás esetén az online megrendelés napján vagy legkésőbb az azt követő munkanapon a Szolgáltató elküldi a díjbekérőt e-mailben. A díjbekérő tartalmazza a rendelés végösszegét, valamint az átutaláshoz szükséges bank adatokat is.

2.2. A megrendelt terméket a Szolgáltató akkor szállítja, amikor a díjbekérőn látható teljes végösszeg a Szolgáltató számlájára jóváíródott. 

  1. Szállítási feltételek

3.1. A házhozszállítás szolgáltatással megrendelt termékek esetén a Magyar Posta Zrt fogja kézbesíteni a csomagot. A megrendelés leadásakor az Ügyfél köteles olyan valós postai címet megadni ahol munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között elérhető és át tudja venni a megrendelt terméket. A pontatlan cím megadása miatt vagy nem postai cím miatt (pl. “a szomszédnak”, nincs házszám, nincs közterület jellegének meghatározása…stb.) keletkező károkért (pl. ismételt kiszállítás költsége) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

3.2. A házhozszállítás 20 kg alatti megrendeléseknél a következő díjakon kerül felszámításra:

Előreutalás esetén                
 1 kg-ig  2 kg-ig  3 kg-ig  4 kg-ig  5 kg-ig  10 kg-ig  15 kg-ig  20 kg-ig
Házhozszállítás 1157 Ft 1226 Ft 1311 Ft 1403 Ft 1501 Ft 1652 Ft 1817 Ft 2089 Ft
Csomagautomata 926 Ft 980 Ft 1049 Ft 1123 Ft 1201 Ft 1 322Ft 1 453Ft 1 671 Ft
Törékeny kezelés + 75% 2025 Ft 2145 Ft 2295 Ft 2455 Ft 2627 Ft 2891 Ft 3180 Ft 3655 Ft
Utánvétel esetén                
 1 kg-ig  2 kg-ig  3 kg-ig  4 kg-ig  5 kg-ig  10 kg-ig  15 kg-ig  20 kg-ig
Házhozszállítás 1 354Ft 1 423 Ft 1 508 Ft 1 600 Ft 1 698 Ft 1 887 Ft 2052 Ft  2324 Ft
Csomagautomata 1123 Ft 1177 Ft 1246 Ft 1 320 Ft 1 398 Ft 1 557 Ft 1 688 Ft 1 906 Ft
Törékeny kezelés + 75 % 2370 Ft 2490 Ft 2640 Ft 2800 Ft 2970 Ft 3300 Ft 3590 Ft 4070 Ft

3.4. Csomag nyomkövetés: az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon. A nyomkövetés szolgáltatás az alábbi linken érhető el: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomonkovetes

3.5. Szállítási határidők:

– postai szállításnál 2 munkanap, de ünnepek alatt előfordulhat csúszás.

Házhoz kézbesítés: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Kézbesítés Postán maradóként: Az így címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet.

A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 187 postára – külön díj felszámítása nélkül – szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok.

Kézbesítés MOL PostaPontra: A MOL PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet. A csomagok MOL PostaPontra szállítására munkanapokon a reggeli órákban sor kerül. Csomagátvétel a hét minden napján lehetséges, melyre a legtöbb töltőállomás esetén 0-24 órás időtartamban van mód.

Kézbesítés Csomagautomatára: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. Az átvételre a hét minden napján, 0-24 órában lehetőség van.

A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál (bankkártyával) rendeznie kell az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).

3.6. Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:

Ha a futár láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:

  1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült dobozról. Ezt követően jelezni kell a problémát az Szolgáltató ügyfélszolgálatán lehetőleg még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon.
  2. Ha a sérülést Ügyfél az átvételt követően később vette észre és a csomag tartalma károsodott, akkor az átvétel időpontjától számított 3 naptári nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát a Szolgáltató ügyfélszolgálatának. Amennyiben Ügyfél 3 naptári napnál később jelenti, akkor kártérítési igény nem érvényesíthető.
  1. Árucsere, jótállás (Garancia)

Áruházunk a továbbiakban is mindent megtesz annak érdekében, hogy minőségileg kifogástalan termékeket értékesítsen. Előfordulhat azonban, hogy a megrendelt árucikk rejtett hibás, vagy a szállítás közben megsérül. Ilyenkor a számlával együtt visszaküldött hibás árut az áruház – beleértve a kézbesítési díjat is – díjmentesen kicseréli. Abban az esetben, ha a csereterméket nem tudjuk azonnal biztosítani, a visszaküldött termék vételárát elküldjük az Ön címére.

Ha a megvásárolt termék hibátlan és megfelel a vonatkozó Termékoldalon található paramétereknek, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket cserélni.

  1. Elállás 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet

5.1. Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. a) a terméknek,
  2. b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

5.2. Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

5.3. Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

5.4. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, továbbá az árucikk visszajuttatásának költsége is a vásárlót terheli. Az utánvétellel vagy portóval feladott csomagokat technikai okokból nem áll módunkban elfogadni.

  1. Személyes adatok védelme

 6.1. A Szolgáltató bizalmasan kezeli az Ügyfél által a www.crazyland.hu weboldalon megadott adatait. A megrendelő adatai a megrendelés lebonyolításához szükséges információk, melyek a következők lehetnek:

  • megrendelő név,
  • telefonszám,
  • e-mail cím,
  • számlázási cím,
  • szállítási cím,
  • adószám.

6.2. Az online webáruházban a megrendeléskor leadott megrendelő adatokat Szolgáltató nem adja ki harmadik fél számára mely alól egyetlen kivételt képez a szállítási cím, név és telefonszám átadása a futárcégnek amely feltétlenül szükséges házhozszállításnál.

6.3. Az online webáruházban az Ügyfél saját fiókot hozhat létre, ahol kezelheti a megadott címeit, illetve megtekintheti a régebbi megrendeléseit. A belépéshez szükséges jelszót a Szolgáltató nem tudhatja és a rendszerben nem is látja. A rendszer viszont lehetőséget ad a Szolgáltatónak, hogy új jelszót hozzon létre az Ügyfélnek, de ekkor sem látható a Szolgáltató számára a régi -Ügyfél által megadott- jelszó. A Szolgáltató által történő új jelszó létrehozásnak általában akkor van szerepe amikor az Ügyfél elfelejti a jelszót és kéri a Szolgáltatót, hogy hozzon létre egy újat. Javasolt ez esetben, hogy az Ügyfél az új -Szolgáltató által létrehozott- jelszóval történő első belépést követően változtassa meg azt a sajátjára, melyet csak ő ismer.

6.4. A webáruház termékeinek, áraknak a megtekintéséhez nem szükséges regisztrálni, csupán a megrendeléshez szükséges a regisztráció.

6.5. Az Ügyfél köteles a weboldalon adatokat bizalmasan és másoktól elzártan kezelni. Az Ügyfél fiók idegenek által történő elérése és az ezekből keletkezett kárért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, hiszen a belépési adat információk kizárólag az Ügyfél tulajdonában vannak.

  1. Hírlevél szolgáltatás

7.1. Szolgáltató kizárólag a www.crazyland.hu webáruházban regisztrált Ügyfeleknek küld hírlevelet alkalmanként.

7.2. Hírlevél lemondás: Amennyiben Ügyfél nem kíváncsi ezekre az levelekre, akkor lemondhatja a hírlevél szolgáltatást a hírlevél alján található lemondás linkre kattintva. A hírlevél szolgáltatást csak a regisztráció törlésével együtt tudjuk megoldani! (Tehát új rendelésnél újra regisztrálni kell). 

  1. Szerzői jogok

 8.1. A Szolgáltató tulajdona alatt álló www.crazyland.hu és az összes egyéb felületeken megjelenő írásos és képi tartalom szerzői jogvédelem alatt áll! Bármilyen részleges vagy egész képi, írásos vagy stílusbeli másolás csak a szerző írásos engedélye után lehetséges!

8.2. Az általunk használt grafikák vagy saját képek, vagy a www.123hrf.com, pngtree.com, illetve a http://www.freeimages.com/ képeiből válogatottak.

Hírlevél feliratkozás

Kövess minket