1.Fizetés módok

1.1. A Szolgáltató 2 fizetési módot ajánl fel a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésére:

1.1.1. Fizetés házhozszállítás esetén a megbízott futárnak készpénzben.

1.1.2. – Fizetés “Előreutalással”: Előreutalás esetén az online megrendelés napján vagy legkésőbb az azt követő munkanapon a Szolgáltató elküldi a díjbekérőt e-mailben. A díjbekérő tartalmazza a rendelés végösszegét, valamint az átutaláshoz szükséges bank adatokat is.

1.2. A megrendelt terméket a Szolgáltató akkor szállítja, amikor a díjbekérőn látható teljes végösszeg a Szolgáltató számlájára jóváíródott.

 2.Szállítási feltételek

2.1. A házhozszállítás szolgáltatással megrendelt termékek esetén a Magyar Posta Zrt fogja kézbesíteni a csomagot. A megrendelés leadásakor az Ügyfél köteles olyan valós postai címet megadni ahol munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között elérhető és át tudja venni a megrendelt terméket. A pontatlan cím megadása miatt vagy nem postai cím miatt (pl. “a szomszédnak”, nincs házszám, nincs közterület jellegének meghatározása…stb.) keletkező károkért (pl. ismételt kiszállítás költsége) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

2.2. A házhozszállítás 20 kg alatti megrendeléseknél a következő díjakon kerül felszámításra:

Előreutalás esetén                
 1 kg-ig  2 kg-ig  3 kg-ig  4 kg-ig  5 kg-ig  10 kg-ig  15 kg-ig  20 kg-ig
Házhozszállítás 1591 Ft 1636 Ft 1723 Ft 1782 Ft 1855 Ft 1965 Ft 2280 Ft 2407 Ft
Csomagautomata 1234 Ft 1307 Ft 1359 Ft 1410 Ft 1454 Ft 1614 Ft 1737 Ft 1925 Ft
Törékeny kezelés + 75%
Utánvétel esetén                
 1 kg-ig  2 kg-ig  3 kg-ig  4 kg-ig  5 kg-ig  10 kg-ig  15 kg-ig  20 kg-ig
Házhozszállítás 1840 Ft 1885 Ft 1972 Ft 2031 Ft 2104 Ft 2214 Ft 2529 Ft  2656 Ft
Csomagautomata 1483 Ft 1556 Ft 1608 Ft 1659 Ft 1703 Ft 1863 Ft 1986 Ft 2174 Ft
Törékeny kezelés + 75 %

2.5. Szállítási határidők:2.4. Csomag nyomkövetés: az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon. A nyomkövetés szolgáltatás az alábbi linken érhető el: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomonkovetes

Amennyiben az áru készleten van, akkor 2 munkanap, de ünnepek alatt előfordulhat csúszás.

Ha az áru éppen nincs készleten, de a megrendelés leadásra került, úgy email-ben értesítést küldünk a kiszállítás várható időpontjáról.

Házhoz kézbesítés: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Kézbesítés Postán maradóként: Az így címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet.

A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 187 postára – külön díj felszámítása nélkül – szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok.

Kézbesítés MOL PostaPontra: A MOL PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet. A csomagok MOL PostaPontra szállítására munkanapokon a reggeli órákban sor kerül. Csomagátvétel a hét minden napján lehetséges, melyre a legtöbb töltőállomás esetén 0-24 órás időtartamban van mód.

Kézbesítés Csomagautomatára: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. Az átvételre a hét minden napján, 0-24 órában lehetőség van.

A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál (bankkártyával) rendeznie kell az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).

2.6. Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:

Ha a futár láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:

  1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült dobozról. Ezt követően jelezni kell a problémát az Szolgáltató ügyfélszolgálatán lehetőleg még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon.
  2. Ha a sérülést Ügyfél az átvételt követően később vette észre és a csomag tartalma károsodott, akkor az átvétel időpontjától számított 3 naptári nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát a Szolgáltató ügyfélszolgálatának. Amennyiben Ügyfél 3 naptári napnál később jelenti, akkor kártérítési igény nem érvényesíthető.
error: A tartalom védett