1.Fizetés módok

1.1. A Szolgáltató 2 fizetési módot ajánl fel a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésére:

1.1.1. Fizetés házhozszállítás esetén a megbízott futárnak készpénzben.

1.1.2. – Fizetés “Előreutalással”: Előreutalás esetén az online megrendelés napján vagy legkésőbb az azt követő munkanapon a Szolgáltató elküldi a díjbekérőt e-mailben. A díjbekérő tartalmazza a rendelés végösszegét, valamint az átutaláshoz szükséges bank adatokat is.

1.2. A megrendelt terméket a Szolgáltató akkor szállítja, amikor a díjbekérőn látható teljes végösszeg a Szolgáltató számlájára jóváíródott.

 2.Szállítási feltételek

2.1. A házhozszállítás szolgáltatással megrendelt termékek esetén a Magyar Posta Zrt fogja kézbesíteni a csomagot. A megrendelés leadásakor az Ügyfél köteles olyan valós postai címet megadni ahol munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között elérhető és át tudja venni a megrendelt terméket. A pontatlan cím megadása miatt vagy nem postai cím miatt (pl. “a szomszédnak”, nincs házszám, nincs közterület jellegének meghatározása…stb.) keletkező károkért (pl. ismételt kiszállítás költsége) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

2.2. A házhozszállítás 20 kg alatti megrendeléseknél a következő díjakon kerül felszámításra:

Előreutalás esetén                
 1 kg-ig  2 kg-ig  3 kg-ig  4 kg-ig  5 kg-ig  10 kg-ig  15 kg-ig  20 kg-ig
Házhozszállítás 870 Ft 920 Ft 990 Ft 1 060 Ft 1 120 Ft 1 320 Ft 1 510 Ft 1 725 Ft
Csomagautomata 720 Ft 790 Ft 835 Ft 900 Ft 950 Ft 1 120 Ft 1 290 Ft 1 460 Ft
Törékeny kezelés + 50 % 1 305 Ft 1 380 Ft 1 485 Ft 1 590 Ft 1 680 Ft 1 980 Ft 2 265 Ft 2 590 Ft
Utánvétel esetén                
 1 kg-ig  2 kg-ig  3 kg-ig  4 kg-ig  5 kg-ig  10 kg-ig  15 kg-ig  20 kg-ig
Házhozszállítás 1 070 Ft 1 120 Ft 1 190 Ft 1 260 Ft 1 330 Ft 1 530 Ft 1 740 Ft 1 960 Ft
Csomagautomata 880 Ft 950 Ft 990 Ft 1 050 Ft 1 100 Ft 1 270 Ft 1 445 Ft 1 620 Ft
Törékeny kezelés + 50 % 1 605 Ft 1 680 Ft 1 785 Ft 1 890 Ft 1 995 Ft 2 295 Ft 2 610 Ft 2 940 Ft

2.4. Csomag nyomkövetés: az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon. A nyomkövetés szolgáltatás az alábbi linken érhető el: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomonkovetes

2.5. Szállítási határidők:

Amennyiben az áru készleten van, akkor 2 munkanap, de ünnepek alatt előfordulhat csúszás.

Ha az áru éppen nincs készleten, de a megrendelés leadásra került, úgy email-ben értesítést küldünk a kiszállítás várható időpontjáról.

Házhoz kézbesítés: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Kézbesítés Postán maradóként: Az így címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet.

A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 187 postára – külön díj felszámítása nélkül – szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok.

Kézbesítés MOL PostaPontra: A MOL PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet. A csomagok MOL PostaPontra szállítására munkanapokon a reggeli órákban sor kerül. Csomagátvétel a hét minden napján lehetséges, melyre a legtöbb töltőállomás esetén 0-24 órás időtartamban van mód.

Kézbesítés Csomagautomatára: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. Az átvételre a hét minden napján, 0-24 órában lehetőség van.

A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál (bankkártyával) rendeznie kell az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).

2.6. Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:

Ha a futár láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:

  1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült dobozról. Ezt követően jelezni kell a problémát az Szolgáltató ügyfélszolgálatán lehetőleg még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon.
  2. Ha a sérülést Ügyfél az átvételt követően később vette észre és a csomag tartalma károsodott, akkor az átvétel időpontjától számított 3 naptári nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát a Szolgáltató ügyfélszolgálatának. Amennyiben Ügyfél 3 naptári napnál később jelenti, akkor kártérítési igény nem érvényesíthető.

Hírlevél feliratkozás

Kövess minket